Wednesday 16 February 2011

always me..

 hye guys,, is me.. roslyn idayu bte russidan..u guys boleh panggil aku ayu..
aku lahir kat hospital teluk intan perak..
my bezday: 01-03-1992  now dah 19 thun..
dah remaja kot .. huhu..aku paling suke warna merah..
selaen warna merah aku ske
hitam,,biru,,putih,,orean,,pink n hijau
ske warna yang terang2 la..
aku anak sulung dari 2 owg adik beradik..
tp skrg dah jd 4 adik bradik..
i means ayah aku kahwin laen..
ayah n mama aku, dowg xdew jodoh..
jodoh ayah dengan owg laen..
dan happy smpai skrg..

 sejak ayh n mama aku bercerai aku tinggal dengan ayh aku..
dri umr setahun 3 bulan..
ayh aku jge aku sampai skrg..
aku syg dye sgt..
humm..
first school aku: tadika la..aku tadika kat sungai petani kedah,, taman wira..aku tadika cina..
then sekolah rendah aku kat taman ria,,aku skolah kat taman ria sampai darjah 3..then tukar skolah kat bedong,,then tasik apong,,n last aku pindah johor ikut ayh aku..
ayh kne tukar kat johor pulak,,
sekolah kat : sekolah kebangsaan angkatan tentera..johor bharu..
sekolah menengah pulak kat: sekolah menengah kebangsaan sri tebrau.. johor bharu..

 banyak gile perubahan pada diri aku..
biase la ,,dah besar la kn..
dah leh uat pilihan sendiri..
hum..
time sekolah la paling best..hari2 leh jumpew kawan ..
hari2 ade jew cerita kiteowg..
aku rindu kat kawan2 aku..
 ct,,
zul,,
fendy,,
yun,,
erna,,
famy,,
n ramai ag la..
tp kawan aku sowg jew..
 ct azizah..dlu kite x baek..then dapat same kelas..entah jd baek lak..
sampai skrg..apew kiteowg uat ,,kteowg mesti uat same2..
apew aku pakai ,, mesti ct pn same..
huh..mcm adik beradik dah kn..syg ko cgt ct..
 miss nk jmpew ko..
 nak hang out nan ko..aku nk uat mc kite skolah dlu..
aku mcm nk ulang balik jew apew yg ktew uat dlu..
 yg best jew la..
 yg x best lupew kn jew..tgu aku balik jbe ok..
miss guys..


tp skrg dah laen..aku lom jumpew ag kawan baek at kedah nie..
humm..lau leh aku nk kawan nan semua owg..
tp x mungkin la kn..
aku kne mula kn hidup baru kat kedah..
aku harap.. semua ok..
nothing problem..
i hope may god blees me always..
 amin..


for me: 
ayu
17 feb 2011

No comments:

Post a Comment

Followers