Thursday 17 February 2011

haty panas

kenapa la dengan aku ari nie..aku dah cukup sabar tok hari nie..
humm..
si dye,,buat call me back,,terkejut jgk aku..
dah la semalam 1 hari dye tak cntct aku.. aku egat kn dye dah tak nak lyn aku..
dye nk jumpew aku.. dye suruh aku pergi kat dye..
mula2 memang aku nk pergi kat dye..nak jumpew dye..
 miss kat dye sangat..
 pastu hujan..aku ckp la hujan..
pastu dye marah..ckp tak payah datang..
tapi aku hantar mcj kat dye jgk..cakap tgu aku..
pastu bile aku sampai,,aku antar mcj lagi.. 1 pn dye tak balas..dah la nk hujan,,dye tak pikir aku nak kena hujan nanti..aku geram aku antar la mcj kat dye ,, tak nak jumpew..aku nak pergi cs..
aku sakit hati la..pastu aku off hp..
hujan dah reda sikit aku balik la..
buat penat jew..
dye tak kecian kt aku langsung tau..
 hum..aku nie sapew tah pada dye..
kawan kot.
humm..
 tak faham la aku..


for me:
ayu
17 feb 2011

No comments:

Post a Comment

Followers