Sunday, 21 August 2011

cube kowg tegok nie? pehhh.. sedap kan.. dah lame gile aku tak makan siput sedut nie.. kalau kowg nak tahu,, nie la fav aku.. kalau ayh aku beli siput nie.. dye mesti beli banyak..dah tahu aku hantu siput.. selagi ade siput,, selagi tu la aku makan.. tapi aku lagi suke lau umie n nenek aku yang masak..pehh.. sedap.. masak lemak cili api.. pehh caww gile.. pedas jgn cakap lak.. masakan n9.. tak pedas memang tak sah..kat kedah nie susah la nak carik siput sedut macam nie.. rata aku crik,, tak jmpe2,, erm.. kat mana lg aku nak crik siput sedut nie ha... tak kan aku nak suruh atok aku pos siput sedut pulak...ermm.. meleleh wow.. tegok pic nie..  bile la aku dapat makan nie..

No comments:

Post a Comment

Followers