Monday 5 September 2011

bukit mertajam

hari nie aku eppy cgt.. aku malas nak cakap banyak.. tapi yang penting aku eppy.. aku eppy with him..dye buat aku in love dengan dye hari nie.. walau pun.. huhu..g bukit mertajam coz g rumah mak ayah angkat dila n ct..memang jauh,aku penat sangat,tapi bukan aku yang bawak motor..hihi.. am yang bawak,,kiteowg sampai jew makcik tu kasi makan,, tapi ayu tak makan pun..sbb ayu kenyang lagi,, rase serba salah jgk.. am sampai cakap aku "dye anew nak makan makanan owg kampung" bukan mcm tu,aku tak kesah kalau bab makan nie,,tapi time tu aku kenyang lagi,, tak mau paksa,,huhu,,lepas jew dowg makan ,relek jup then sape tah ajak g mandi2 kat mana aku tak tahu,, hihi,, aku bukan nye tahu sangat,,owg laen semua mandi,, tapi am jew tak mandi,,tak best pun ,, air dye tak dalam,,so am malas nak mandi,just tengok dak2 nie mandi jew.. aku tengok am n abg mie jalan nak pergi atas,then aku ikot lah..pastu am nampak aku,dye panggil aku g kat dye,, then aku g lah,,kiteowg jalan sampai atas,, pic nie am yang ambik..
kdit too him.. mr.irham
kiteowg 2 jew yang ade kat atas tu,sampai kiteowg kena tinggal,:(
then yang best nye tu,, aku ngan am tak tahu jalan nak balik,masuk lorong tu salah ,lorong nie salah,last lorong baru betol.. hihi,, kelakah beb,,
time nak balik,, yg best lg.. dye pegan tangan aku sambil bwak motor,,special nye lagi,, dye mintak aku kiss dye.. haha.. then aku dapat balik kiss dari dye....special for me..

motif: cerita indah mana pun aku and mr. am tak de pape..itu kenyataan nye.. tapi yang logik nye.. aku dengan dye memang mesra..like couple,, but between us not relationship ,, (mcm pelik jew ayt aku)huhu.. 

kdit tu abg mie,,
coz ajak aku join dowg g bukit mertajam..
kalau aku nak cite ape jadi hari nie,,memang bole ,, tapi aku malas nak cite..aku just nak cakap yang aku eppy sangat hari nie.. :) sesangat2...

No comments:

Post a Comment

Followers