Sunday, 11 September 2011

tupah 9 / 9 / 2011

hey.. aq nak entri pasal tadi aq g tupah dgn abg2 aq and kawan2 aq..



semua laki beb.. aq takut jugak, mula aq egt ade la pompuan ekot.. tgok2 tak ade.. aq sowg jew yang ade.. ermm.. nak buat mcm ne kan dah dowg semua keje.. aq pulak tak kan  nak balik ,, nanti abg mie cakap ape lak.. marah pulak dye lau aq cakap nak balik,, ermm.. ikot la jgk.. kite owg bertolak dari umah pun dah kul berapa.. ermm.. 4 lebih kot.. aq pun sure.. sampai umah am dalam kul 5 lebih kot..tgu am nye lame.. erm.. aq xnak sebenar nye am naek dengan aq.. aq xsuke..xtahu kenapa time tu aq jadi xsuka.. coz aq nmpak love bat dye kot.. ermm.. aq x pegan dye sgt time naek motor tu..dah2 xnk mention psl dye..
 sampai jew dak2 nie sebok nak amik pic.. ade yang g mandi.. aq relek lu.. lau nak mandi pun bukan aq nak mandi dgn dyeowg..huhu..


 aq cowg jew yang tak pandai berenang.. anip kira nak campak aq kat air jew.. geram jgk aq.. dah la dalam.. aq dah la takut sikit.. ermm.. abg mie pulak lum mandi lagi dah makan dah.. aq pun tumpang sekaki,huhu,, aq bawak roti n sardin,, abg mie yang buka,, then abg mie jgk yang hancur kan,, owg pertama abg mie kasi.. tok aq.. hihi.. beak jgk abg mie aq nie..pas makan jew.. aqmain2 air jup.. relek2 jup.. then tgk jam dah kul 7 lebih.. pas tu dowg ajk balik.. coz ade aq kot kan.. ye la pompuan.. bahaya kan.. ermm.. then nak balik tu amik pic dlu.. buat kenangan.. aq xde ape kot nak cite lebih pasal nie.. epy jgk la..

No comments:

Post a Comment

Followers