Thursday, 8 September 2011

pembetolan

aku nak refer kat sini..posts aku yg @EHEM2.. n @BUKIT MERTAJAM,, tu..
sape yang baca posts tu,, jangan slah faham ye.. aku hanya , anggap dye sebagai teman tapi mesra je.. tak lebih dari tu.. aku tak de niat pun nak suruh dye come back ,, memang la rasa sayang tu still ada.. tapi sayang sebagai teman.. ala, lagi pun kite owg tak lebih ape.. just eppy2 je.. tak lebih kot.. dye pun dah ade gurl, tak kan aku nak tergedix2 sama dye lak.. lau kowg pun mesti kowg macam aku jugak kan.. kite penah rapat,, bile dah break off, tak kan kite nak masam muka lak,,mybe aku dah biase dengan dye..dye pun dah selesa dengan aku..aku jadi close gile dengan dye.. tapi kite owg punya sandiwara habis pada hari tersebut jew.. bile balik kite dah tak contct lagi,,jadi,, kena la faham yang aku tak harap kan dye jew untuk eppy kan aku. aku stil carik penganti dye,, tapi bukan dye.. owg laen,, tak mungkin dye balik dengan aku,, tak logik kot,, lau itu benar ,, amin la kan.. terima hati terbuka.. tapi tak mungkin la,, mimpi la lau jadi semua tu.. :)

No comments:

Post a Comment

Followers